مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
3.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ محمد نبی، زهره ؛ حشمتی، فرزانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریگردشگری پزشکیچرخه زندگی گردشگریعرضه و تقاضای گردشگری پزشکیمشتریمقصدمشتریانرضایتآهن