مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 2 |
مجلة آموزش عالی ایران 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
مجلة مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : سلام زاده، آیدین ؛ مؤلف : تاج پور، مهدی ؛ تقدسی، راضیه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (15 صفحة - من 32 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیارتباطاترسانه اجتماعیکارآفرینی هنریرسانههای اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : سلام زاده، آیدین ؛ مؤلف : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحة - من 30 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیرسانه اجتماعیانتخاب مقصدرویدادهای گردشگریگردشگریپژوهشسفر
-
3.
مؤلف : سلام زاده، آیدین ؛ تاج پور، مهدی ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 561 إلی 580 )
الکلمات المفتاحية:رسانهچالششکل گیریکارآفرینی رسانهایشرکت های نوپا
-
4.
كاتب مسؤول : تاج پور، مهدی ؛ مؤلف : حسینی، الهه ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1399 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 335 إلی 354 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیفرهنگسازمانیهوش سازمانیشرکت گاز شیرازسازمانیمدیران
-
5.
كاتب مسؤول : سلام زاده، آیدین ؛ مؤلف : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رسانهشبکههای اجتماعی مجازیقصد کارآفرینانهصنایع خلاق
-
6.
كاتب مسؤول : ضیا، بابک ؛ مؤلف : رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمد حسن ؛ تاج پور، مهدی ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 27 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای زایشی دانشگاهیدانشگاههای برتر ایرانبینالمللی سازی دانشگاهدانشکارآفرینیدانشگاههـادانشـگاهبـین المللـیشـرکت هـای زایشی
-
7.
مؤلف : ضیاء، بابک ؛ تاج پور، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیتجاری سازیکارآفرینی دانشگاهیعوامل نهادیمشتریمدلخرید مجدد مشتریمشتریانارزش ادراکشده مشتریپیشنهاد به سایر مشتریانسودآوری مشتریفرضیهسازمانوفاداری مشتری