کلمة المفتاح Digital marketing / (86 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Zeinali، Sajjad ؛ Mehrabi، Ali ؛ كاتب مسؤول : Omidi، Fereydoun ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 183 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:Product DevelopmentaccreditationDigital marketingAbadan Petrochemical Company
-
2.
مؤلف : آملی دیوا، زهرا ؛ زرگر، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1402 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فرا ترکیبصنایع دریاییبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : والافر، امیر ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (35 صفحة - من 223 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:روش کیوصنعت هوانوردیبازاریابی دیجیتالفناوری بلاک چین
-
4.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
5.
مؤلف : طهماسب پور، زهرا ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»پاییز 1402 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریصنعت هتلداریبازاریابی دیجیتالجزیزۀ کیش
-
6.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
7.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابیکتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابی
-
8.
مؤلف : Lashgari، Soraya ؛ Radfar، Reza ؛ Airanban، Javad ؛ كاتب مسؤول : Abedi، Sadegh ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 289 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:InnovationDigital marketingFuzzy techniquesIndustry of Commercial AutomotivesResearch & Development (R & D)Research & Development (R & D)Research & Development (R & D)
-
9.
كاتب مسؤول : Hoseini، Seyed Rasoul ؛ مؤلف : Moghaddas Shargh، Ammar ؛ Salari، Tooktam ؛ Banimahd Rankouei، Mohammad Mahdi ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 435 إلی 464 )
الکلمات المفتاحية:Marketinggrounded theoryInsurance industryDigital marketingAgile marketing
-
10.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ دشتبانی، یاور ؛ فتحی نیا، حسن ؛ قومنجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402 ، سال چهارم- شماره 2 (29 صفحة - من 69 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادچابک سازیبازاریابیبازاریابی دیجیتالبانکداری چابک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (33 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- A (7 مقالة)
- B (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)