الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 5 |
العلمية - البحثية 3 |
الف 2 |
-
1.
مؤلف : هاشمیان، سید مجتبی ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ فراحی، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 52 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقراهبردهای شناختیتعادل کارزندگ
-
2.
كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛ مؤلف : کریمی طرقبه، مرجان ؛ کوهجانی، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1401 - شماره 145 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمدیریت منابع انسانی مرتبط با سلامتذهنیت استرس مثبتبهزیستی جمعی
-
3.
كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛ مؤلف : بیات، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 209 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخط
-
4.
مؤلف : هاشمیان، سید مجتبی ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ مهدی فراحی، محمد ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1400، شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 224 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:اعضای هیات علمی دانشگاهتعادل کار-زندگیراهبردهای فردی بازآفرینی تعادل کار-زندگیاضافه بار نقشتناسب مطالبات-توانایی های شغلی
-
5.
مؤلف : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (56 صفحة - من 156 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریشبکههای اجتماعیدیمتل فازینظریة داده بنیادبرندسازی اجتماعیبــاهـابـابـهبرندسازیهــابــهبــربرنــد
-
6.
مؤلف : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (34 صفحة - من 40 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریگراندد تئوریبرندسازیدیمتل فازیمسئولیت اجتماعی سازمانی
-
7.
مؤلف : هاشمیان، سید مجتبی ؛ طباخیان، لیلی ؛ مجرد کاهانی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای نقش آموزشیرویکرد ذینفع مدارنظریه نقشاعضای هیاتعلمی دانشگاهدانشجویان
-
8.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : سروری، تهمینه ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 97 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایتبرندهویت برند مصرفکنندهپشیمانی از برندقصد رفتاریبـه
-
9.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
10.
مؤلف : پورسلیمی، مجتبی ؛ کیخا، مهدی ؛ سلمانی قرائی، کامران ؛
مجلة:اقتصاد پولی، مالی»بهار و تابستان 1395، سال بیست و سه - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 216 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:فساد مالیپول شوییروش های عددیمسئلۀ معکوساقتصاد ایرانپولاقتصادفسادمدلبـابـهتقاضای پولکـهروش