مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة فرهنگ در دانشگاه اسلامی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ شاهی، محبوبه ؛ نجات، سهیل ؛ محمودی نسب، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 106 إلی 124 )
-
2.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برند مقصدارزیابی محصولنگرش به محصولتصویر برند کشور مبداتمایل به سفر
-
3.
مؤلف : علیزاده ثانی، محسن ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛ عرب، محبوبه ؛
مجلة:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 293 إلی 308 )
-
4.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد