الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 50 |
علوم اجتماعی 9 |
میان رشته ای 6 |
اقتصاد 4 |
تربیت بدنی 4 |
اخلاق 3 |
علوم تربیتی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم سیاسی 2 |
هنر و معماری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 83 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 29 |
العلمية - البحثية 26 |
الف 12 |
ج 4 |
العلمية - النشرية 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : یحیی زاده فر، محمود ؛ مؤلف : نجف پور، آرش ؛ شیرخدایی، میثم ؛ سلطان زاده، جواد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1402 - شماره 152 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 332 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:فناوری بیمهاینشورتکصنعت بیمهنظریه اسکات
-
3.
مؤلف : پهلوانیان، مرسده ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 88 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:نظام نوآوری فناورانهفناوری مالیفناوری مدیریت ثروتولثتک
-
4.
مؤلف : برزگر، علی ؛ محسنی کیاسری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:توسعه محلی (روستائی-شهری)»بهار و تابستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 176 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااکولوژی اجتماعیفناوری بومیتخصصی سازی هوشمنداستان بوشهرفناوریتوسعۀدریامنطقهتخصصیسازی هوشمندنفت
-
5.
مؤلف : پهلوانیان، مرسده ؛ قاضی نوری نائینی، سید سپهر ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه چند سطحیگذار اجتماعی فنیفناوری پرداختپی تک
-
6.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 86 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
7.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
8.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
9.
كاتب مسؤول : قاضوی گرمه، عبدالحسین ؛ مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 83 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبرنامهریزی منابع سازمانKnowledge managementفراترکیبInterpretive Structural Modelingمدلسازی ساختاری تفسیریEnterprise Resource PlanningMeta-synthesisراهبرد بومیNative Strategy
-
10.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسربازاریابی رسانه اجتماعیانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکاماینستاگرامبازاریابیبـاشاخص