الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : بذله، مرجان ؛ حسنی، علی ؛ جهانیان، منوچهر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (22 صفحة - من 6698 إلی 6719 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیشهر تهرانارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستارهتحقیق آمیختههتلمیانگینارزش ویژهشاخصاســتآزمون
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 238 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
4.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحة - من 112 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
6.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ صالحی، صادق ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 27 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتوانمندسازیرضایت شغلیپاداشتعهد مدیریت در کیفیت خدمات
-
7.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
8.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
-
9.
مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان