کلمة المفتاح ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بذله، مرجان ؛ حسنی، علی ؛ جهانیان، منوچهر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (22 صفحة - من 6698 إلی 6719 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیشهر تهرانارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستارهتحقیق آمیختههتلمیانگینارزش ویژهشاخصاســتآزمون
-
2.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ مؤلف : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 241 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
3.
مؤلف : فلاحی، محمد باقر ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندمدیریت منابع انسانی برند محورتناسب فرد-برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریمدلسازی خطی سلسله مراتبی
-
4.
كاتب مسؤول : محمدی، سمیرا ؛ مؤلف : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
5.
مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ حاجی حسینی، عفت ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 89 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریفعالیتهای بازاریابیتجربه برانگیخته شده
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، الهام ؛ شجاع، علی ؛ پیرانی احمدآباد، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 439 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریاخلاق کار اسلامیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردیکارکنانهتل
-
7.
مؤلف : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه
-
8.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
9.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
10.
مؤلف : اصفهانی، نوشین ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:بسکتبالبرندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریمعادله ساختاریمهرام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)