الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 2 |
علوم اجتماعی 2 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 13 |
-
1.
بررسی تاثیر تدریس معادلات دیفرانسیل بر اساس رویکرد مدلسازی در عملکرد حل مسئله دانشجویان فنی و مهندسی
مؤلف : رضائی، ژاله ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : اصغری، نسیم ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1401 - شماره 29 ISC (24 صفحة - من 200 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:معادلات دیفرانسیلمدلسازی ریاضیدانشجویان مهندسیعملکرد حل مسئلهمدلسازیدانشجویانمدل
-
2.
مؤلف : یوسفی، مجید ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : ریحانی، ابراهیم ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف B (Azad University/ISC (42 صفحة - من 219 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیت ریاضیطرح مسالهدانشآموزان پایهی دهممسالهی بازپاسخدانشآموزاندانش
-
3.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
4.
مؤلف : مرادی، مریم ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ فرنوش، رحمان ؛ كاتب مسؤول : احمدی انگالی، کامبیز ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار1401، دوره سیزدهم- شماره 1 (9 صفحة - من 30 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شیرمادرمدل آمیختهداده طولیآموزشعلوم پزشکی
-
5.
مؤلف : تقیان، هدایت ؛ شاهآبادی، ابوالفضل ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : خوش طینت، بهناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریعوامل فزاینده کاراییعملکرد بازاریابی بینالمللی
-
6.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 147 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:برند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبحران برندبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه
-
7.
مؤلف : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 7 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:وضعیت آنومیکبرندسازی کارفرمابحران برندبی حسی مصرف کنندهجوامع رو به توسعه
-
8.
مؤلف : تقیان، هدایت ؛ شاه آبادی، ابوالفضل ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : خوش طینت، بهناز ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 64 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:محیط اقتصاد کلاننهادهازیرساختهاعملکرد بازاریابی بینالمللیسلامت و آموزش ابتدایی
-
9.
مؤلف : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
10.
مؤلف : افلاکی جوبنی، مژده ؛ زابلی، روح اله ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرفتار خرید مشتریانتجربه زیستهجو (فضای) مراکزخریدمالها