مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اندیشه جغرافیایی 3 |
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة جغرافیایی سرزمین 1 |
مجلة جغرافیا و برنامه ریزی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
جغرافیا 5 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی| ال| اس|کارکنانهتل
-
2.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 (18 صفحة - من 40 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
3.
مؤلف : بهاری، شهلا ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:Tabrizcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyIndividual Merits of Human Resources
-
4.
مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی»تابستان 1397 - شماره 64 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمقاصد گردشگریعوامل موثررضایت گردشگروفاداری گردشگران
-
5.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری
-
6.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند