الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 10 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
الف 4 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 156 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
3.
كاتب مسؤول : صارمی، نرگس ؛ مؤلف : امیرشاهی، میراحمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 13 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتحلیل محتوارفتار شهروندی برندناکامی خدماتهــامشــتریبــهبــامشـتریهـابـامشــتریان
-
4.
مؤلف : سجادیان، فاطمه ؛ عبدالوند، ندا ؛ حاجیپور، بهمن ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میراحمد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 72 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:سرمایهگذاری خطرپذیراستراتژی رفتاریشرکت نوآفریننظریه چشمداشت
-
5.
مؤلف : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 3 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
6.
مؤلف : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 277 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانهانگیزههای خرید
-
7.
كاتب مسؤول : آقاجان تبار مقری، مجتبی ؛ مؤلف : مانیان، امیر ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 183 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:ایرانشبکههای اجتماعیچارچوببازاریابی ویروسیفراترکیبکارزار بازاریابی ویروسیمصاحبه نیمه ساختاریافته
-
8.
مؤلف : کریمیان، لیلا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ غفاری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : امیر شاهی، میر احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 245 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد پژوهش ترکیبیشرکتهای بیمه بازرگانی
-
9.
كاتب مسؤول : الیاسی، الهام ؛ مؤلف : شفیعی، زاهد ؛ افشار مهاجر، کامران ؛ امیر شاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛
مجلة:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 6 ISC (14 صفحة - من 85 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نمادهویت برندمعنای اولیه و ضمنی نمادلوگوی فرهنگ محور
-
10.
مؤلف : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی