کلمة المفتاح تعمیم برند / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.
-
2.
مؤلف : صالح اردستانی، عباس ؛ قاسمی، بهروز ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1396 - شماره 109 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شناختکیفیتتعمیم برندارتباط شخصیفعالیتهای بازاریابی و ویژگیهای برند
-
3.
مؤلف : معما، پوریا ؛ قنبری، سعید ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اردیبهشت و خرداد 1396 - شماره 30 و 31 (7 صفحة - من 71 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:سازمان رسانه ایتعمیم برندبرندسازی رسانهتعمیم برند رسانه ای
-
4.
مؤلف : صالح اردستانی، عباس ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 119 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:مصاحبه عمیقنظریه داده بنیادتعمیم برندمحصولات پرچرخش
-
5.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
6.
مؤلف : رضایی، محسن ؛ قزاقی، سید رضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 1393 إلی 1406 )
الکلمات المفتاحية:تعمیم برند وفاداری مشتریان مدلیابی معادلات ساختاری رضایت مصرف کننده
-
7.
مؤلف : Abdavi، Fatemeh ؛ Shiralizadeh، Zahra ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2015, Vol 3 - No 4 (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتعمیم برندتناسب ادراک شدهنگرش به تعمیمنوگرایی مصرفکننده
-
8.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
9.
مؤلف : امیر شاهی، میر احمد ؛ پارسا، سمانه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره جدید - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:موقعیتعلاقهریسک پذیریتعمیم برنددرگیری خریدنمایاندن اجتماعی
-
10.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- C (1 مقالة)