الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 10 |
هنر و معماری 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
مؤلف : حسینی، سیدعلی ؛ رکابدار، قاسم ؛ كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 267 إلی 295 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیاداینترنت اشیاءکسب و کارهای صادراتیشرکتهای صادراتی ماشینهای کشاورزی
-
3.
مؤلف : کلانتری، مهدی ؛ زرین جوی الوار، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»بهار 1402 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 47 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختارینظریه داده بنیادسیستم خریدشرکت توسعه نیشکر
-
4.
مؤلف : دریساوی بهمنشیر، حسین ؛ مکوندی، فواد ؛ بصیرت، مهدی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1401- شماره 115 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 99 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیمسئولیت اجتماعیحکمرانیشرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
-
5.
مؤلف : دریساوی بهمنشیر، حسین ؛ مکوندی، فواد ؛ بصیرت، مهدی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1401-شماره 6 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 120 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیحکمرانیکارآفرینی شرکتیفراترکیبشرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
-
6.
مؤلف : دریساوی بهمنشیر، حسین ؛ مکوندی، فواد ؛ بصیرت، مهدی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 63 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی شرکتیبازاریابی داخلیپایداری شرکتیصنایع شکر ایران
-
7.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ صدر هاشمی، محمد مهدی ؛ آدینه فر، امیر رضا ؛ زینلی، سجاد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»دی 1396 - شماره 7 (18 صفحة - من 60 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدمحصولات سبزارزشهای ادراک شده
-
8.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ فرامرزی، جعفر ؛
مجلة:پژوهش ملل»آبان 1396، دوره دوم - شماره 23 (14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییتجارت خارجیروش تاپسیس
-
9.
مؤلف : محتشم زاده، غلامرضا ؛ امیدی، فریدون ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1396 - شماره 5 (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهعواملتصمیم گیریخرید
-
10.
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ زاج، زهره ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»تیر 1396 - شماره 4 (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اینترنتخرید انلاینرفتار خرید از تکنیک تاپسیسانگیزه خریدار