مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالهی، علی ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ حسینی، سید محمود ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 418 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:کمیابسازی محصولنسخههای محدودمرور نظاممندمحصولمصرفمحصـولمصرفکنندهپژوهشبـه
-
2.
مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ نیکبخت، امین ؛ كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیدانش محصولقصد خرید آنی آنلاینبازاریابی کمیابیمحصولقصد خرید آنیمصرفکنندهمشتریدانش
-
3.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : احمدی، زینب ؛ مزارعی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 209 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:کودکطرح آزمایشیبه خاطرسپاری نام تجاریرنگ بستهبندیتشخیص نام تجاریکودکانرنگاطلاعاتنام تجاریرنگ بستهبندیسن
-
4.
كاتب مسؤول : کاظمی گرجی، احمد ؛ مؤلف : هادیزاده، اکرم ؛ حمیدیان، محمد ؛ مزارعی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1399 - شماره 53 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رفتار ضد شهروندی سازمانیتناسب فرد و سازمانبرند سازی داخلی
-
5.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ لاله زار، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمحصول جدیدروابط سیاسی مدیراننیاز ضمنی مشتریبازاریابی اکتشافیبازارمشتریعملکرد محصول جدیدبازاریابیاطلاعات