پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : بهاگیر، اسدالله ؛ لبافی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
(24 صفحة - من 377 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپلتفرم رسانهایخوداظهاری برنددرگیرسازی کاربرروبیکامشارکت کاربرکاربرپلتفرمرسانهایبرنـدارزشبـا
-
كاتب مسؤول : فرتاش، کیارش ؛ مؤلف : حبیبی آشتیانی، علیرضا ؛
(17 صفحة - من 401 إلی 417 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری در مدل کسبوکارشرکتهای مستقر در پارکپارک دانشگاه شریفپارک علم و فناورینوآوریپارکعملکرد شرکتمدل کسب و کارهـا
-
كاتب مسؤول : عبدالهی، علی ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛ حسینی، سید محمود ؛ اخوان خرازیان، مریم ؛
(27 صفحة - من 418 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظاممندکمیابسازی محصولنسخههای محدودمحصولمصرفمحصـولمصرفکنندهپژوهشبـه
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرتپناه، رسول ؛ بارانی، صمد ؛
(30 صفحة - من 445 إلی 474 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمزیت رقابتینوآوری مدل کسبوکارقابلیت پویارهبری دیجیتالنوآوری مدل کسب و کارمزیت رقابتی پایدارعملکرد شرکتقابلیتدانش بنیان
-
مؤلف : شریعت نژاد، علی ؛ موسوی، سید نجمالدین ؛ كاتب مسؤول : ناصرپور، مهرداد ؛
(20 صفحة - من 475 إلی 494 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریفروشصنعت لوازم خانگیارتباط با مشتریباندلینگ اجتماعیقیمتمشتری
-
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
(24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسربازاریابی رسانه اجتماعیانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکاماینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
(52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛
(2 صفحة - من 277 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارهامدیریتپدیدارشناسیابژهپدیدارشناسانهبـه