بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظری، محسن ؛
(2 صفحة - من 1 إلی 2 )
-
كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛ مؤلف : معزز، هاشم ؛ هاشمی، مهدی ؛
(18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانتحلیل عاملیاقتصاد مقاومتیتحلیل تمشرکاء استراتژیکشرکت ملی نفت ایرانمدلدستهبندی
-
كاتب مسؤول : رنجبر، محمدهادی ؛ مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ رحمتی، محمدحسین ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیهویت سازمانیفراترکیبجهتگیری هویت سازمانیپژوهشاستراتژیکمفهوممدیریت استراتژیک
-
كاتب مسؤول : هاشمی، سید رامین ؛ مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(24 صفحة - من 42 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:استراتژینظریه داده بنیادتنوعبخشیشرکتهای چند کسبوکارهتنوعبخشیتنوعاستراتژی تنوعبخشیمدیرانپژوهشاستراتژی تنوعمدلمقوله
-
مؤلف : نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا ؛ کریمی، تورج ؛ سلطانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
(22 صفحة - من 66 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای محصولسیستم استنتاج عصبی-فازیگونههای خردهفروشیفروشمحصولسیستمفازیسیستم استنتاج عصبی
-
مؤلف : دیواندری، علی ؛ آقازاده، هاشم ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، محمد صادق ؛
(26 صفحة - من 88 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیرویکرد رفتاریمرور نظاممندفراترکیبفرایندهای هیئتمدیرهپژوهشبـهفرایندهای
-
مؤلف : اسماعیلپور، فریبا ؛ كاتب مسؤول : شعبانی نشتایی، میترا ؛
(18 صفحة - من 114 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:تکنیکهای پیشبردیجایگذاری محصولمحصول غذایی ناسالممجلات کودکانکودکانتکنیکچاقیتبلیغاترسانهای
-
مؤلف : نصری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
(21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:علل تخفیفکلیشه اجتماعیهیجانات عاطفیفروشگاه همواره تخفیفارزش ادراکشدهتخفیفمشتریقیمتاطلاعاتنگرشمشتریانخردهفروشیفروشگاههای تخفیفیپژوهش
-
مؤلف : تابش، علیرضا ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛ حسینی، سید روحاله ؛
(31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:صنایع خلاقرسانه سینماالگوی کسب سهم از بازارصنعت تصویربازاریابی بینالمللی فیلمسینمافیلمسینمای ایرانمحصولبازاریابیصنعترسانه
-
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
(25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : احمدی، زینب ؛ مزارعی، سجاد ؛
(19 صفحة - من 209 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:کودکطرح آزمایشیبه خاطرسپاری نام تجاریرنگ بستهبندیتشخیص نام تجاریکودکانرنگاطلاعاتنام تجاریرنگ بستهبندیسن
-
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
(19 صفحة - من 228 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:تابآوری در برابر اطلاعات منفیتناسب ارزش برند- مصرفکنندههمانندی مشتری با مشتریجذابیت برندمصرفکنندهاطلاعات منفیمشتریهویتجذابیت
-
مؤلف : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(26 صفحة - من 247 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
(31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه