کلمة المفتاح ارتباطات دهان بهدهان / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پارسا، آیدا ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رضایتنیات رفتاریارتباطات دهان به دهانتجربه مصرفشدت دلتنگی
-
2.
مؤلف : نامدار جویمی، احسان ؛ تابان، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1394، سال دهم - شماره 29 (14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تخصصریسک کارکردیشباهتارتباطات دهان به دهانریسک روانشناختی
-
3.
مؤلف : زنجیریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1392 - شماره 9 (11 صفحة - من 83 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانشخصیتگردشگریارتباطات دهانبهدهان
-
4.
مؤلف : جلیلوند، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تخصصریسک کارکردیریسک روانشناختیشباهتارتباطات دهان بهدهان
-
5.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»تابستان 1389 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 383 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتگردشگرتاثیر رسانهارتباطات دهان به دهانAIDAجامعه کارشناسان بازاریابیاطلاعاتجهانگردیگردشگرانشاخص
-
6.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ محمدیان، مجتبی ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»تابستان 1388 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رسانهگردشگراﻳﻨﺘﺮﻧﺖتبليغاتارتباطات دهان به دهاناثربخشي رسانه – AIDAگردشگراندفاتر خدمات مسافرتیاطلاعاتانتخاب رسانهرسانههای تبلیغاتی