پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آزاد، شهرام ؛ شریفی، کیومرث ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییسیستمنظام اطلاعات بازاریابی
-
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
(16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
مؤلف : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛ تاب، محمد ؛ ارجمندی، عطاالله ؛
(22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریسوایت: باورپذیری مارک تجاریرفتار خرید مشتریسوئینی
-
مؤلف : جلیلوند، محمدرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تخصصریسک کارکردیریسک روانشناختیشباهتارتباطات دهان بهدهان
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ قارلقی، ابراهیم ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
(20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرندسازیامکانات رفاهی سالن هاسالن های همایش و کنفرانسنمایشگاه های بین المللی
-
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛ شاه طهماسبی، اسماعیل ؛
(22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیر نفتیمزیت رقابتیکاراییمدل الماس گون پورترDEA
-
مؤلف : خوش سیما، غلامرضا ؛ ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیچشم اندازنگاه به آیندهاهداف بزرگتوصیف روشندشوار و جسورانه
-
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ چیت سازان، هستی ؛ فاخر، اسلام ؛
(16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:بانکهوش سازمانیمدل هوش سازمانی آلبرخت
-
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ کریمی، ساناز ؛
(22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی قیمتگذاری دسته ایاستراتژی قیمت گذاری نفوذ در بازارلوازم خانگی کوچکمنحنی عمر محصولاستراتژی قیمت گذاری تخفیفیاستراتژی قیمت گذاری