کلمة المفتاح الزامات انگیزشی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی، دکتر بیژن ؛ كاتب مسؤول : تارین، حمداله ؛
مجلة:مدیریت نظامی»تابستان 1395 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشی
-
2.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : فیض، داود ؛ ملا زاده، ابراهیم ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»بهار 1387 - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:الزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیمدل کانورضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانمشتریانکارکنانبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)