کلمة المفتاح الگوی ساختاری / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : کوشی، زهرا ؛ اخلاقی، مسعود ؛ سلطانی، اصغر ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1396- شماره 73 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تدریسانگیزش شغلیذهنیت فلسفیالگوی ساختاریهـابـااستاداندانشجویان
-
22.
مؤلف : کریمی، کامبیز ؛ کاوسیان، جواد ؛ کرامتی، هادی ؛ عرب زاده، مهدی ؛ رمضانی، ولی الله ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»پاییز 1395 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 311 إلی 327 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشکمال گراییبهزیستی روان شناختیالگوی ساختاریبهزیستی روانانگیزش تحصیلیکمالگرایی جامعه محور
-
23.
مؤلف : میرزاجانی، صدرا ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»تابستان 1393 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:دختران فراریسلامت عمومیعزت نفسرفتار پرخاشگرانهالگوی ساختاری
-
24.
مؤلف : فتاحی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشهای سیاسی جهان اسلام»تابستان 1393 -شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمصرروابط سیاسیالگوی ساختاریطرح اتصالپویش کناکنشی
-
25.
مؤلف : نیکدل، فریبرز ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ عربزاده، مهدی ؛ کاوسیان، جواد ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتالگوی ساختاریهیجانهای مثبت و منفیراهبردهای خودگردانی یادگیریهیجانراهبردهایجهتگیری هدفی تبحریجهتگیری هدفی عملکردیجهتگیری
-
26.
مؤلف : ناظم، فتاح ؛ مطلبی، آزاده ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1390 - شماره 5 ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﻓﻜﺮييادگيري سازمانيالگوي ساختاريدانشگاه شهيد بهشتي
-
27.
مؤلف : مقدسی، رضا ؛ رحیمی بدر، بیتا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1388 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 239 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیمعیارهای ارزیابی عملکردالگوهای اقتصادسنجیarimaالگوی سری زمانیخودکفاییالگوی ساختاریالگوهای آتی
-
28.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1387 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 332 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیارزش تکلیفالگوی ساختاریاهداف رویکردی- عملکردیپردازش عمیق و سطحیپایداری در تکلیفکمک طلبی از همسالانتکلیفدانشآموزانراهبردهای پردازش سطحیکمکطلبیراهبردهای پردازش عمیق
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)