کلمة المفتاح آگاهی از نشان تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
2.
مؤلف : برومند، یونس ؛ محمدپور، زهرا ؛
مجلة:مجله اقتصادی»بهمن و اسفن 1396، سال هفدهم - شماره 11 و 12 (17 صفحة - من 143 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکشدهارزش ویژه نشان تجاریمعادلات ساختاری.آگاهی از نشان تجاری