کلمة المفتاح بازاریابی رابطهمند / (86 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
-
2.
مؤلف : پوروشسب، زرتشت ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1058 إلی 1070 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتالرضایت درک شده
-
3.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : دهقانی، آتوسا ؛ مؤلف : دهقانی، سمانه ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 22 (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:گزارشگری مالیبازاریابی رابطه مندبانک ملتشفافیت تصویر برنداطلاعات
-
5.
مؤلف : قربانی چگنی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندبازاریابی اینترنتیفضیلتهای اخلاقی بازاریابیمواد غذایی کاله
-
6.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
7.
مؤلف : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها
-
8.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 198 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیصنعت بیمهبازاریابی رابطه مندکیفیت ارتباطاتبیمهمشتریمشتریان
-
9.
مؤلف : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛ موسی زاده فتحه سری، ریحانه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1270 إلی 1282 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مند شبکه های اجتماعی تجارت الکترونیک داده های بزرگ عوامل انسان انگاری
-
10.
مؤلف : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1534 إلی 1552 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- ب (12 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- B (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)