کلمة المفتاح تبلیغات اثربخش / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحة - من 1534 إلی 1552 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
-
2.
مؤلف : حاتمی، لیلا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 3411 إلی 3426 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات اثربخشتاییدکننده مشهورویژگیهای تاییدکننده مشهور
-
3.
كاتب مسؤول : یاری، مهدی ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 4740 إلی 4753 )
الکلمات المفتاحية:بازار سهامتبلیغات دهان به دهانتبلیغات اثربخش
-
4.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ همتی، عبدالناصر ؛ شریفی، کیومرث ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاریصنعت بیمهنقشه شناختیتبلیغات اثربخشبیمهتبلیغاتمدلسیاستهـا