کلمة المفتاح بازار صنعتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرفتار شهروندی برنددلبستگی عاطفی مشتریانبازار صنعتیکیفیت رابطه ای برند
-
2.
مؤلف : یاوری، زهرا ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 163 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل ممیزیبخش بندی بازارارزش پیشنهادیبازار صنعتیمبناهای بخش بندیمشتریبخشبندیبازارمشتریانارزشمدلمعیار