کلمة المفتاح ارزش پیشنهادی / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدیان، بهزاد ؛ مؤلف : کریمی، آصف ؛ شریعتی، وحید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1402 - دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 181 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشارزش پیشنهادیارزش پیشنهادی کارکنانمدیریت تجربه کارکنان.
-
2.
مؤلف : فیض بخش، ام البنین ؛ نظافتی، نوید ؛ نوشین فرد، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : باب الحوائجی، دکتر فهیمه ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 77 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت اکوسیستم داده بازبسترسازی کسبوکارمدیریت فرایند نوآوریقابلیت مهارتیگرایش کارآفرینانهارزش پیشنهادی
-
3.
كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛ مؤلف : یدالهی فارسی، جهانگیر ؛ عزیزی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 64 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عوامل موفقیتمدل کسبوکارارزش پیشنهادی
-
4.
مؤلف : ایزدفر، وحید ؛ محمدکاظمی، رضا ؛ كاتب مسؤول : شریفی فر، فریده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1400 - شماره 69 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 99 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارکانال توزیعمقایسه زوجیارزش پیشنهادیآکادمی ورزشی
-
5.
مؤلف : موسوی، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1092 إلی 1116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش پیشنهادیتحلیل احساساتاستخراج موضوعاتمتنکاویمشتریمشتریانارزششناساییبـاپژوهشبـهمحصول
-
6.
مؤلف : كوهكن، مليحه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریارزش پیشنهادیذهنیت برندادراک قیمتمشتریمشتریانبیمهتاکتیکتکنیک AHPتکنیک
-
7.
مؤلف : فرخی، سرور ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 201 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیتحلیل عاملی اکتشافیارزش درک شدهارزش پیشنهادیارزش مورد انتظار مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریانشناساییشناسایی
-
8.
مؤلف : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادیزاده مقدم، اکرم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:برندچابکی سازمانیارزش پیشنهادیبرند بنیادین
-
9.
مؤلف : یاوری، زهرا ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 163 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل ممیزیبخش بندی بازارارزش پیشنهادیبازار صنعتیمبناهای بخش بندیمشتریبخشبندیبازارمشتریانارزشمدلمعیار
-
10.
مؤلف : نیک پیام، جواد ؛
مجلة:کتاب مهر»زمستان 1393 - شماره 15 (14 صفحة - من 46 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلق ارزشارزش پیشنهادیپرداخت در ازای محتواکتاب دیجیتالمدل درآمدیمدل کسب و کارنشر دیجیتالفناوریمشتریمحتواکتابمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)