کلمة المفتاح عناصر آمیخته بازاریابی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (11 صفحة - من 136 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتیاطلاعاتآمیخته بازارآمیخته بازاریابیمحصولاتاولویتبندیعوامل موثر
-
2.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (9 صفحة - من 651 إلی 659 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانمحصولعناصر آمیخته بازاریابیترفیعاتمحصولات آرایشی و بهداشتی
-
3.
مؤلف : دمیری، ابوذر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی سازمانتصویر سازمانعناصر آمیخته بازاریابی
-
4.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 284 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتتبلیغاتشهرستان گرگانارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت درک شدهعناصر آمیخته بازاریابیشرکت صباح
-
5.
مؤلف : هفتادی یام، زهرا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحة - من 416 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه های عمومی شهر تبريز جذب کاربران مدل 4p عناصر آميخته بازاريابی
-
6.
مؤلف : کرجی، میترا ؛ جعفری، مریم ؛ رشیدی تبار، شب بو ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1394 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه عمومیعناصر آمیخته بازاریابیاعضای کتابخانه هاسنندج(شهر)
-
7.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
8.
مؤلف : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی