کلمة المفتاح دانشآموزان نارساخوان / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلجوقی، شبنم ؛ کریمی، صبری ؛ كاتب مسؤول : محمودفخه، هیمن ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1403، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 93 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیعملکرد خواندنداستانهای محلیخواندنداستانبهبود عملکرد خواندندانشآموزان نارساخوانآزمایش
-
2.
مؤلف : غلامي پور، نيلوفر ؛ كاتب مسؤول : تجربه كار، مهشيد ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1402 - شماره 51 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 5 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:حافظه فعالبازی های رایانه ایدانش آموزان نارساخوانعملکرد نوآورانهآموزش آنلاینبازیهای چندکاربرهآزموننارساخوانی
-
3.
مؤلف : برارپور، مریم ؛ کشاورز افشار، حسین ؛ كاتب مسؤول : وکیلی، سمیرا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندندانشآموزان نارساخوانروش چندحسیفرنالد
-
4.
كاتب مسؤول : زینی، مرضیه ؛ مؤلف : رضایی، سعید ؛ شکری، عنبر ؛ بلوچی انارکی، محمد ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1401 - شماره 48 التصنيف A (Azad University/ISC (1 صفحة - من 70 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی واج شناختیدانش آموزان نارساخوانطرح پژوهش تک آزمودنیبازی های شناختی شنیداری
-
5.
مؤلف : کریمی لیچاهی، رقیه ؛ حسین خانزاده، عباسعلی ؛ اسدی مجره، سامره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، بهمن ؛
مجلة:سلامت روان کودک»تابستان1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (13 صفحة - من 5 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:حرکتیدانش آموزان نارساخوانیکپارچگی حسیمداخله چندوجهیکودک و والدیننگرش و عملکرد خواندن
-
6.
مؤلف : کریمی لیچاهی، رقیه ؛ حسین خانزاده، عباسعلی ؛ اسدی مجره، سامره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، بهمن ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1400 - شماره 161 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان نارساخوانحافظه ی فعالآموزش یکپارچگی حسی-حرکتیهماهنگی دیداری-حرکتی
-
7.
مؤلف : نسائی مقدم، بیان ؛ رشید، خسرو ؛ کردنوقابی، رسول ؛ كاتب مسؤول : یعقوبی، ابوالقاسم ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»تابستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:ناگویی هیجانیشن بازی درمانیدانش آموزان نارسا خواننارساخوانشنبازیآزموننارساخوانی
-
8.
مؤلف : فتحی، داود ؛ فرامرزی، سالار ؛ افتخار صعادی، زهرا ؛ نادری، فرح ؛ زرگر، یدالله ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1397، دوره نهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیدانشآموزان نارساخوانعملکرد خواندنپاسخ به مداخله
-
9.
مؤلف : رحمتی، ندا ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 10 التصنيف د (Ministry of Science (7 صفحة - من 127 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:توانایی های شناختیسبک های یادگیریدانش آموزان نارساخوانمهارت های فراشناختی
-
10.
مؤلف : زارع ده آبادی، فاطمه ؛ شهریاری، فاطمه ؛ صفیان بلداجی، مریم ؛ صفیان بلداجی، مرضیه ؛ ذاکرزاده، رقیه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (13 صفحة - من 22 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیپیوند با مدرسهدانش آموزان نارساخوان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- د (1 مقالة)