فروردین و اردیبهشت 1400 - شماره 161 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عبدی زرین، سهراب ؛ مؤلف : محمدی نیا، مهدی ؛
(12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیاضطراب اجتماعیحرمت خوددانش آموزان کم توان ذهنی
-
كاتب مسؤول : رسولی عمادی، زهرا ؛ مؤلف : شریفی درامدی، پرویز ؛
(14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:همدلیتعامل اجتماعیمهارت های اجتماعیاختلال طیف اتیسم با کنش وری بالا
-
اثربخشی توانبخشی عصب روانشناختی بر الگوی امواج مغزی در افراد با ناتوانیهای یادگیری ریاضی و خواندن
كاتب مسؤول : انصاری، سپیده ؛ مؤلف : موحد، یزدان ؛
(10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانی یادگیری ریاضیالگوی امواج مغزیناتوانی یادگیری خواندنتوان بخشی عصب روان شناختی
-
مؤلف : میرزاپور، هادی ؛ مصطفی، وفا ؛ امره يی برچلویی، شهلا ؛ كاتب مسؤول : حمیدی، امید ؛
(14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آسیب بیناییبهزیستی ذهنیبرنامه ی تاب آوری پنسیلوانیافشار روانی ناشی از انتظارات تحصیلی
-
مؤلف : کریمی لیچاهی، رقیه ؛ حسین خانزاده، عباسعلی ؛ اسدی مجره، سامره ؛ كاتب مسؤول : اکبری، بهمن ؛
(12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آموزش یکپارچگی حسی-حرکتیهماهنگی دیداری-حرکتیدانش آموزان نارساخوانحافظه ی فعال
-
كاتب مسؤول : ابراهیمی، امیرعباس ؛
(16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کودکاناختلال پردازش شنواییفرآیندهای شنیداریکاستی پردازش شنوایی
-
كاتب مسؤول : نصرتی، فاطمه ؛ مؤلف : شریفی، سارا ؛ فتح ابادی، روح الله ؛
(11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مداخله ی زود هنگامنوآموزان دیرآموزمهارت های آمادگی