کلمة المفتاح ظرفیتهای بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاج امیر، آزاده ؛ آندرواژ، لیلا ؛ حسین پور، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 65 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادعملکرد مالیظرفیت های بازاریابی
-
2.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ امینی خیابانی، غلامرضا ؛ خوانساری، یحیی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریکارآفرینی محوریظرفیتهای بازاریابیارزشسازینگرش نوآورانهبازاربازاریابینوآوریظرفیتمشتریبازارمحوریارزشظرفیت بازاریابی
-
3.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فارسی زاده، حسین ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانهوش سازمانیظرفیت های بازاریابیسازمانبازاربازاریابیظرفیتهوش عاطفیرقابتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)