کلمة المفتاح فروشنده / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : فلاحی، آزاد ؛ مؤلف : فلاحی، فرزاد ؛
مجلة:فقه و مبانی حقوق اسلامی»بهار 1399 - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (23 صفحة - من 100 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهمعامله فضولیخریدار(اصیل)
-
12.
كاتب مسؤول : صادقی بروجردی، سعید ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 145 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اخلاقیمشتریمداریفروشندهمحصولات ورزشی
-
13.
كاتب مسؤول : اقبال، آرش ؛ مؤلف : عباسی پیانی، کامین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1398 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 452 إلی 458 )
الکلمات المفتاحية:تصویرفروشندهبودریارپوچی هنرهنرابژهغیابهویتواقعیتروزه
-
14.
مؤلف : حجازی فر، سیدعلی ؛
مجلة:قانون یار»بهار 1398، سال سوم - شماره 9 (جلد اول) (18 صفحة - من 231 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهخریداروکالت فروشبیع اتومبیلانتقال سند
-
15.
مؤلف : مولوی وردنجانی، آرزو ؛ شرفی، ساسان ؛ ویسی، الخاص ؛ شکرآمیز، منصوره ؛
مجلة:زبان شناسی اجتماعی»زمستان 1397 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Culture/ISC (16 صفحة - من 92 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:سینماگفتمانفروشندهزبانشناسی اجتماعیروابط حیاتینظریهآمیختگی مفهومی
-
16.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 399 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروششرکت پخش: برند کارفرماییتفاخر سازمانیکارکنانفروشندگان
- 17.
-
18.
مؤلف : گلکار، آبتین ؛ امیری، امیررضا ؛
مجلة:ادبیات تطبیقی (ویژه نامه نامه فرهنگستان)»پاییز و زمستان 1396 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:سنتمدرنیتهفروشندهبینامتنیتاصغر فرهادی
-
19.
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ نیکوکار، غلامحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 637 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروش: توانمندسازی روانشناختیشرکت پخشفروشندگانتوانمندسازی روانشناختیپخش
-
20.
تاثیر سرمایه اجتماعی خریدار / فروشنده بر عملکرد نوآوری با بکارگیری توسعه دانش مشتری و تعهد به نوآوری
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1395 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد نوآوریتعهد به نوآوریسرمایه اجتماعی خریدارتوسعه دانش مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- A (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)