پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
(24 صفحة - من 479 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدمسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیشهرت برندهویتیابی مشتری از برندمسئولیتهویتشهرتهویتیابی مشتریCorporate Social Responsibility
-
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
(16 صفحة - من 503 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک
-
مؤلف : احسان، عبدالرحمن ؛ نظری، محسن ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صمدی، منصور ؛
(20 صفحة - من 529 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی اجتماعی""فرهنگ مصرف""محصولات داخلی""ملیگرایی مصرفی""نظریه برخاسته از دادهها"تولیدمدلمصرفکیفیت
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ حاجی نوروزی، انوشه ؛
(20 صفحة - من 549 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهصنعت رستوراندلزدگیقصد تغییر برندرستورانمشتریرضایتکیفیت ادراکیمشتریان
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نوروزی نیک، یاسمن ؛ یوسف پور، افسانه ؛
(18 صفحة - من 569 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزتمایل به خریددانش درک شده از محصول سبزدلبستگی به فروشگاهمحصول سبزمحیط زیستمشتریانمحیط
-
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛
(20 صفحة - من 587 إلی 606 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
-
مؤلف : صفری، حسین ؛ سادات، میر محمود ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛
(30 صفحة - من 607 إلی 636 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازناستراتژی رقابتیاستراتژی اقیانوس آبیاستراتژی جودوییاستراتژیتدوین استراتژیرقابتیطراحیاسـتراتژیمدل
-
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ نیکوکار، غلامحسین ؛
(22 صفحة - من 637 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:فروشندهعملکرد فروش: توانمندسازی روانشناختیشرکت پخشفروشندگانتوانمندسازی روانشناختیپخش
-
مؤلف : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ صادقی، فرشته ؛
(22 صفحة - من 659 إلی 680 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریعملکردبازارگراییبازاریابی درونیبازاریابی پایدارکارکنانبانکمشتری
-
مؤلف : ممدوحی، امیررضا ؛ ماهپور، علیرضا ؛ حسین رشیدی، طه ؛ صفارزاده، محمود ؛
(18 صفحة - من 681 إلی 698 )
الکلمات المفتاحية:نگرشعوامل فردیتهرانمرکز خریدرفتار خریدارمراکز خریدسبک زندگیمدلخریدارخریـدLL