کلمة المفتاح مدیریت دانش بازاریابی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیلی، سیده سروناز ؛ حمیدیزاد، حمیدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 383 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریقابلیت نوآوریمدیریت دانش بازاریابی
-
2.
مؤلف : رضایی، فاطمه ؛ جعفری، مصطفی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتحلیل عاملیمدیریت دانش بازاریابیمدیرانفناوری اطلاعاتحمایت مدیریت ارشد
-
3.
مؤلف : جعفری، مصطفی ؛ رضایی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریعملکرد سازمانیصنعت بانکداریمدیریت دانش بازاریابیعملکرددانش بازار
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان