کلمة المفتاح وفاداری الکترونیکی / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : جعفرپور، محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیوفاداری الکترونیکیبانکداری نیمه الکترونیکیبانکداری تمام الکترونیکی
-
22.
مؤلف : جوینده آبکنار، صالح ؛ پیدایی، میرمهرداد ؛ اصلیزاده، احمد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریوفاداری مشتریوفاداری الکترونیکی
-
23.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
24.
مؤلف : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1390 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت فروشگاههای الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (10 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)