کلمة المفتاح اعتماد به برند / (64 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : رحیمی چیتگر، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مقدسی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 44 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندعشق به برندتجربه برندهویت نام تجاریبـه
-
32.
مؤلف : فروز شهرستانی، مجتبی ؛ عرفانی، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 16 (جلد چهارم) (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیاعتماد به برندعشق به برنداصالت برندحافظه مشتری
-
33.
مؤلف : کاشانی، فرزانه ؛ مرندی، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1398 - شماره 12 (جلد دوم ) (15 صفحة - من 101 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتعملکرد کسب وکاراعتماد به برندهویت برند
-
34.
مؤلف : قاسمی، حمید ؛ راسخ، نازنین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندبازاریابی حسیفروشگاههای ورزشی
-
35.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
36.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : خوش چهـره، زینب ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 309 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری به برنداعتماد به برندتعهد به رابطهمصرفکننده برندکیفیت فنی و عملکردیبازار اینترنت تلفن همراه
-
37.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 509 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
38.
كاتب مسؤول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ مؤلف : وقفی، سید جمیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
39.
مؤلف : ساکی، مرضیه ؛ مهربان، سارا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
40.
مؤلف : داورزنی، مجتبی ؛ قنبری ممان، رسول ؛ مرادی نفت چالی، پرستو ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (9 صفحة - من 179 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندبیان ماموریت برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)