پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3
-
مؤلف : سبحانی، محمدحسن ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگسازمانینادرارزشمندغیرقابل تقلیدمنبع مزیت رقابتی پایدارعملکرد مالی بهتر و پایدار
-
مؤلف : اسحقی بندپی، سوده ؛ حسنزاده، رضا ؛
(17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خصوصی سازیبرونسپاریاصل 44 قانون اساسیبرندشرکت صاحب صلاحیت
-
مؤلف : ملایی، توحید ؛
(8 صفحة - من 32 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانییادگیری سازمانیسنگهدنیسون
-
مؤلف : فریحی، شیروان ؛ دریالعل، ابوذر ؛
(12 صفحة - من 40 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:انتصاب مدیرانشایستهسالاریگروههای سیاسیگروههای فشارسیاسیکاری در سازمان
-
مؤلف : اکبری، ناهید ؛ حمیدی، ناصر ؛
(12 صفحة - من 52 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:میراث فرهنگیرگرسیونتوسعه گردشگریآثار تاریخینمایشگاه
-
مؤلف : بابائی، علیرضا ؛
(14 صفحة - من 64 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیبازاریابی داخلیبیمه ایرانعملکرد کارکنان فروش
-
مؤلف : قلیپور، مریم ؛ افراسیابی، رویا ؛ مفاخری، عبدالله ؛
(15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیمدیریت دانشآموزشوپرورش
-
مؤلف : نعامی، عبدالله ؛ فرید، نسرین ؛
(20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریتجربه مشتریعملکرد مالی بانکبانکداری دیجیتالیبازاریابی بانک
-
مؤلف : کرمی، حمید ؛ فاتحی راد، نوید ؛
(19 صفحة - من 113 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:دولترفاه اجتماعیخدمات عمومیتامین اجتماعی
-
كاتب مسؤول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ مؤلف : وقفی، سید جمیل ؛
(10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی