کلمة المفتاح تعلق به برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضايي، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (13 صفحة - من 123 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتوفاداری مشتریتعلق به برنداعتماد مشتری به برندمشتریتعلقمشتریان
-
2.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری باقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندمزیت زیباییشناسی برندمزیت نمادین برندتعلق به برندمزایای برند
-
3.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر