کلمة المفتاح خرید آنی / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مشایخی، مریم ؛ مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛ مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 صفحة - من 2421 إلی 2435 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازیفراترکیبعوامل بحرانی خرید آنیخریدآنیهایپراستار ارم تهرانخرید آنیپژوهشمدلترکیبروشفروشگاهرفتار خرید
-
3.
مؤلف : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : عبداللهی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانمزاجخرید آنیپوشاک ورزشی
-
4.
مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشی
-
5.
مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1401 - شماره 75 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیخرید آنیباندلینگ اجتماعیجنون خرید
-
6.
كاتب مسؤول : رحیمیکلور، حسین ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (32 صفحة - من 29 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادخرید آنیفروشگاههای ورزشیرفتار اخلاقی فروشندگانواکنش هیجانی مثبت
-
7.
مؤلف : عباسی سیر، سلمان ؛ معتدل، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : کرامتی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 100 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریرفتار مصرفکنندهتخفیفخرید آنیشبیهسازی عامل بنیان
-
8.
مؤلف : کرمی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
9.
مؤلف : آتشی، مهراد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ امیرتاش، علی محمد ؛ صفانیا، علی محمد ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 59 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندخرید آنیتمایل به مصرف لذتگرایانهعجین شدن با مدمشتریان ورزشی.
-
10.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- C (2 مقالة)