کلمة المفتاح رسانه های اجتماعی / (428 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : امیرکبیری، علیرضا ؛ امجدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1402- شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 41 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:دولتخدمات اجتماعیرسانههای اجتماعیوب 2.0
-
12.
كاتب مسؤول : سعدی، حشمت الله ؛ مؤلف : هاشمی امین، ناهید ؛ موحدی، رضا ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 99 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیشبکههای اجتماعیرسانههای اجتماعیرابطة مجازیدهستان کوت عبدالله
-
13.
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
14.
مؤلف : رضاییثمرین، عباس ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 205 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاریرسانههای اجتماعیپروپاگاندای رایانشیدستکاری واقعیت
-
15.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 70 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
16.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : اکبری، پیمان ؛ کریمی، علی ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 373 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمنابع انسانیمدیریت راهبردیرسانههای اجتماعیاداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
-
17.
مؤلف : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 61 (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
18.
مؤلف : عباسنیا، اکرم ؛ مصفا، نسرین ؛ كاتب مسؤول : پاکنیا، محبوبه ؛
مجلة:سیاستگذاری عمومی»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیهابرماسحوزه عمومیمهندسی اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
19.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی
-
20.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیبازاریابی اجتماعیرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادفروشگاههای آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (152 مقالة)
- علمی-پژوهشی (40 مقالة)
- الف (40 مقالة)
- علمی-ترویجی (12 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (10 مقالة)
- B (10 مقالة)
- A+ (6 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- C (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)