کلمة المفتاح رضایتمندی مشتریان / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وارسته، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، احمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
2.
مؤلف : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
3.
مؤلف : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحة - من 79 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : علی آبادی، تکتم ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 21 (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیرضایتمندی مشتریانشرکت های بیمه شهرستان بیرجندمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتاطلاعاترضایت مشتری
-
5.
مؤلف : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحة - من 860 إلی 877 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
6.
مؤلف : همتی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 صفحة - من 78 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریاناداره امور مالیاتیمشتریسازمانمشتریانکارکنانرضایت مشتریرضایت مشتریانخدمات
-
7.
مؤلف : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحة - من 322 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان
-
8.
مؤلف : شجاعی، محسن ؛ سلطانی، حسن ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (11 صفحة - من 36 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتیادگیری الکترونیکرضایتمندی مشتریانسرویس ابریسرویس امنیتی بانک
-
9.
مؤلف : بهنام، وحید ؛ فضلعلی، رضا ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (30 صفحة - من 268 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:شرکت ایران خودرورضایتمندی مشتریاناولویت بندیعوامل اثرگذارشرایط کرونا AHPمشتریرضایتمشتریانرضایت مشتریاطلاعاترضایتمندی مشتریفروشمحصول
-
10.
مؤلف : کاکايی، حمید ؛ ترینی، پریسا ؛ مردانپور پینوندی، حامد ؛ كاتب مسؤول : زندی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 75 (جلد دوم) (11 صفحة - من 161 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرضایتمندی مشتریانرفتارهای شهروندی سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)