کلمة المفتاح قصد خرید مشتری / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1116 إلی 1126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
مؤلف : موسوی، فهیمه سادات ؛ اسفندیاری، مصطفی ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 11 (15 صفحة - من 207 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهبازاریابی حسیاعتماد مشتریانقصد خرید مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : بزرافکن، فرهاد ؛ دلایی میلان، رحیم ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1402 - شماره 47 (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندعشق به برندرفتار مشتریقصد خرید مشتری
-
4.
مؤلف : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 147 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینلاجیت ترتیبیقصد خرید مشتریقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
5.
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:سفارش آنلاینرضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتری
-
6.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
7.
مؤلف : طنابنده، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (10 صفحة - من 1232 إلی 1241 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان تصویر برند قصد خرید مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : نسائی، خبات ؛ مؤلف : بساطی، نگار ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 71 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسموقعیت اجتماعیقوم گراییقصد خرید مشتریتجربه قبلی خرید
-
9.
كاتب مسؤول : نیک بخش، بهرام ؛
مجلة:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیقصد خرید مشتریارزش برند تجاریاخلاق در بازارمشتریانبازاریابی
-
10.
مؤلف : لطفی، معصومه ؛ حیدری، علیرضا ؛ انور ریکی، محمد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیقصد خرید مشتریویژگی های تبلیغاتشرکت لبنی صباح در استان گلستان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)