کلمة المفتاح پوشاک ورزشی / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فلاح کاظمی، مریم ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : فراهانی، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 12 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریپوشاک ورزشیبازار بینالمللی
-
2.
مؤلف : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : عبداللهی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانمزاجخرید آنیپوشاک ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : مظهری، زهرا ؛ مؤلف : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
4.
كاتب مسؤول : بابايی نژاد، سحر ؛ مؤلف : اتقیاء، ناهید ؛ حسینی، سید عماد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (25 صفحة - من 24 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیپوشاک ورزشیمصرف کنندگانکلید واژگان: عوامل موثرارتقائ برند
-
5.
مؤلف : عبداللهی، محمد حسن ؛ غلامی، سجاد ؛ ابوالحسینی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارعیان، حسین ؛
مجلة:مطالعات روان شناسی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 279 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:پیامدپوشاک ورزشیتنفر از برند
-
6.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
كاتب مسؤول : عزیزی، بیستون ؛ مؤلف : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 929 إلی 947 )
الکلمات المفتاحية:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی
-
7.
كاتب مسؤول : قبادی، علی ؛ مؤلف : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 979 إلی 995 )
الکلمات المفتاحية:نقش دولتپوشاک ورزشیتوسعة برندنقش شرکتنقش نهادهای حاکمیتی
-
8.
كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛ مؤلف : حیدری، رضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیبرندپوشاک ورزشیقدرت برند.
-
9.
مؤلف : نجاریان، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ جعفری، افسر ؛ كاتب مسؤول : علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (23 صفحة - من 19 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشی
-
10.
كاتب مسؤول : سررشته داری، محمد ؛ مؤلف : پورکیانی، محمد ؛ امامی، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیمشتریوفاداریپوشاک ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)