کلمة المفتاح Celebrity Endorsement / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
2.
مؤلف : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 347 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهنگرشپژوهش
-
3.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 253 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خرید
-
4.
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : سیجانیوندی، شادیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 139 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
-
5.
كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛ مؤلف : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 107 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری