بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم اله ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛
(48 صفحة - من 17 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندحمایتبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : ناظمی، آسیه ؛
(40 صفحة - من 65 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندتحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا
-
كاتب مسؤول : رنگریز، حسن ؛ مؤلف : ملکی، رضا ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
(34 صفحة - من 105 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتصمیمگیری چندشاخصهغربالگری فازیبرنــدبرنـدهـامشتریهــا
-
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : سیجانیوندی، شادیه ؛
(44 صفحة - من 139 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
-
مؤلف : براری، محسن ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : امین صارمی، نوذر ؛
(52 صفحة - من 183 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:قدرت نرمبرند نیروی انتظامیبرند ناجاتصویر برند ناجاگراندد تئوری برساختگراچارمازبرند سازیتصـویر برنـدهــابـههـابــابـابــهبــر
-
مؤلف : لطیفی، میثم ؛ طاهری مینا، فوزیه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ حاجی بابائی، حسین ؛
(32 صفحة - من 235 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبرندکهنالگوهـاکـهبـاکــههــابــاکهــن الگوهــا