کلمة المفتاح Cost Leadership / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Hosseini، Narges ؛ كاتب مسؤول : Bakhshandeh، Ghasem ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (11 صفحة - من 148 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:Focus Differentiation Diversity Cost Leadership and Export Performance
-
2.
كاتب مسؤول : تفقدی، حمیدرضا ؛ مؤلف : رمضانیان، محمدرحیم ؛ یاکیده، کیخسرو ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»بهار 1399، سال اول - شماره 1 (25 صفحة - من 35 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تمایزرهبری هزینهراهبردهای رقابتیمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیاستراتژی منابع انسانی سبزمزیت رقابتی تمایزمزیت رقابتی رهبری هزینه
-
4.
مؤلف : عظیمی یانچشمه، مجید ؛ رجبی، مصطفی ؛ محمود دهنوی، زهره ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»زمستان 1394 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده هابهره وریراهبرد رهبری هزینهراهبرد تمایزخطر ورشکستگی
-
5.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
-
6.
مؤلف : صلواتی، عادل ؛ برزگر، میثم ؛ آریا نژاد، نوید ؛
مجلة:گلجام»بهار 1389 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتمایزاستراتژی های رقابتیرهبری هزینه تمرکزگسترش بازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)