کلمة المفتاح marketing activities / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛ مؤلف : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 35 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادفعالیتهای بازاریابیبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار
-
2.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ مؤلف : جمدی، علی ؛ دعائی، زهره السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:احساس شکستفعالیتهای بازاریابیاحساس ناهنجاری اجتماعیسرخوردگی مصرفکنندگانتصویر ذهنی نامناسبمصرفکنندگاناحساس
-
3.
كاتب مسؤول : مران جوری، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»پاییز 1400- شماره 4 (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:جامعه حسابداران رسمیفعالیتهای بازاریابینگرش حسابرسان
-
4.
كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛ مؤلف : نعیم آبادی، مهتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:واکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیشرکت قفل یالارزش ویژه برندرسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : روحانی، امین ؛ ارسطو، عبدالرضا ؛ نیسی، دکتر عبدالحسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 287 إلی 305 )
الکلمات المفتاحية:ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾﺮی ﻣﺎﻟﯽ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﻧﺮخ ﺑﺎزده داراﯾﯽ