کلمة المفتاح Multiple learning systems / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رسولی، سمیه ؛ مؤلف : نوظهوری، رامین ؛ رحیمی، حسن ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1403 - شماره 183 التصنيف: ب/ISC (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مداخلهاثربخشیتوجهاختلال خواندنحافظه ی کاریسیستمهای یادگیری چندگانه
-
2.
كاتب مسؤول : نعمتی، دکتر شهروز ؛ مؤلف : رسولی، سمیه ؛ واحدی، دکتر شهرام ؛ قره داغی، دکتر علی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1401 - شماره 86 التصنيف: ب/ISC (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:سیستم های یادگیری چندگانهعلاقه به خواندننارساخوانیعملکرد خواندن
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تعلیم و تربیت استثنایی 1 |
مجلة کودکان استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
سیستم های یادگیری چندگانهReading performanceمداخلهاختلال خواندنdyslexiaتوجهﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﻮاﻧﺪنinterventionreading difficultiesWorking MemoryAttentionاثر بخشیحافظه ی کاریeffectivenessنارساخوانیReading interestعلاقه به خواندن
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)