کلمة المفتاح Social commerce / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Hajli، M ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»May 2012, Volume 10 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 77 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:Trustweb 2.0TAMSocial commerceEcommerce adoptionSCAM
-
2.
مؤلف : Hajli، M ؛ Hajli، M ؛ Khani، F ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:TrustPLSsocial mediaweb 2.0Social commerceSocial word of Mouth
-
3.
مؤلف : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ خداپرست، فرشته ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 163 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکداده کاویمتن کاویرسانه اجتماعیتجارت اجتماعی
-
4.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
5.
مؤلف : Shanmugam، Mohana ؛ Gheni، Ali Yahya ؛ bin Yusof، Ahmad Fadhil ؛ Karunakaran، Vinitha ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2019 - Number 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 60 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:Social CapitalSocial commerceEnergy SectorSocial Support Theory (SST)Social Capital, Energy SectorTheory of Planned Behaviour (TPB)
-
6.
مؤلف : لالوها، غزل ؛ كاتب مسؤول : میری، عبدالرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1398 - شماره 37 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیرفتار خرید آنیلذت ادراکشدهتعاملات فرااجتماعیمشابهت کاربران
-
7.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد اجتماعیحضور اجتماعیصنعت گردشگریتجارت اجتماعیکیفیت وبسایت های اجتماعی
-
8.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ معینی، حسین ؛ بهرامیان، مریم ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 39 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدل بلوغرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیمدل بلوغ قابلیت یکپارچهارزیابی عملکرد.
-
9.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
10.
مؤلف : بردبار، عارفه ؛ غنبر طهرانی، نسیم ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 895 إلی 918 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری اجتماعیوب 0/2تجارت اجتماعیمدل کسبوکاروباطلاعاتصنعت گردشگریپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)