پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : علی نژاد، علیرضا ؛ مؤلف : خلیلی، جواد ؛
(23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردزنجیره تامین سبزتصمیمگیری با معیارهای چندگانهنظریه سیستمهایخاکستری
-
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
(30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد اجتماعیحضور اجتماعیصنعت گردشگریتجارت اجتماعیکیفیت وبسایت های اجتماعی
-
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : حدادیان، علیرضا ؛ اربابی یزدی، نگار ؛
(25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزکنترل رفتاری ادراک شدهرفتار مصرف کنندهمصرفسبزنوجویی مصرف کننده
-
مؤلف : شرج شریفی، آزیتا ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : بازایی، قاسمعلی ؛
(19 صفحة - من 81 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی بازارداروی گیاهیمشخصههای روانشناختی
-
كاتب مسؤول : دزفولیان، حمیدرضا ؛ مؤلف : سموئی، پروانه ؛
(27 صفحة - من 101 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیبهینهسازیزنجیره تامینریاضیاشتراکگذاری دانشیکپارچهسازی افقی
-
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : مزارعی، سجاد ؛
(19 صفحة - من 129 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیحمایت اجتماعیفشار زمانیرفتار شهروندی مشتریانقصد ترک مشتریان
-
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛ مؤلف : عزیزالهی، اکرم ؛
(27 صفحة - من 149 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه مصرفCBBEتجربه برند
-
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : مصباحی، مریم ؛
(19 صفحة - من 177 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:حافظه سازمانینوآوری سازمانیدوسوتوانی سازمانیعملکرد توسعه محصول جدیدآشفتگی فناورانه
-
كاتب مسؤول : ترابی، فاطمه ؛ مؤلف : رحیمی نیک، اعظم ؛ ودادی، احمد ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
(32 صفحة - من 197 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادرفتار خرید مصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای همواره تخفیفکالاهای کاربردیاستراتژیهای بازاریابی
-
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اسکندری، حسن ؛ بهروزهریس، علی ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
(24 صفحة - من 231 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:ارزش طول عمرارزش ارجاعارزش اثرگذاریارزش دانشمشارکت مشتری
-
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : فتحی، هانیه ؛
(24 صفحة - من 257 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیقصد خریداستراتژی تخفیف افزایشی و کاهشیمحدودیت مقداری
-
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ حسینی، فریدهسادات ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
(20 صفحة - من 283 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:ساختار شناختیبازاریابی گردشگرینیات رفتاریتصویر مقصدگردشگر سالمند
-
مؤلف : گلی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
(26 صفحة - من 305 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادتعهد عاطفیتعهد مستمروفاداری مشتریانجامعهپذیری برند
-
كاتب مسؤول : قاضی نوری، سروش ؛ مؤلف : الفت، لعیا ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛ احدی، رضوان ؛
(20 صفحة - من 333 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتصمیم خریدقابلیتمحصولات کشاورزی ارگانیکمدل بلوغ فرایندی
-
مؤلف : زکی پور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
(24 صفحة - من 355 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویشبکة عصبیارتقاء توان پیشبینیعدم تعادل کلاس
-
مؤلف : عباسی، عباس ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
(24 صفحة - من 381 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهتصمیمگیری خریدخرید خانوادگی