کلمة المفتاح Targeted Marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Teimouri، Hossein Barati ؛ Hossein Zadeh، Ali ؛ Pouya، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Gharib، Jalil ؛
مجلة:Advances in Mathematical Finance and Applications»Autumn 2021, Volume 6 - Issue 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 671 إلی 693 )
الکلمات المفتاحية:MarketingInternet of ThingsTargeted MarketingClustering Clients
-
2.
كاتب مسؤول : اخوان، آفرین ؛ مؤلف : جهادی نائینی، فرزانه ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هدفمندبازار فولادنقشه های خودسازمان دهبخش بندی مشتریانRFMمشتریمشتریانبازاربخشبندیصنایعبازاریابیشرکت فولاد مبارکه اصفهان