کلمة المفتاح TV Commercials / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ كاتب مسؤول : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)
-
2.
مؤلف : حبیبالهی، مجتبی ؛ شاکرینژاد، محسن ؛ حاتمی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سیدبشیر ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1401 - شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کودکانتبلیغات تلویزیونیحقوق مخاطبقوانین تبلیغاتحقوق رسانهای کودکان
-
3.
كاتب مسؤول : صادقی جعفری، جواد ؛ مؤلف : شهبازی، رامتین ؛ ادیب، ادینه ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1400 - شماره 37 (46 صفحة - من 153 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:آگهی های تلویزیونینشانه شناختیارزش های دینیشبکه یک سیما
-
4.
كاتب مسؤول : امیری، نادر ؛ مؤلف : یاوری، فراز ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1399 - شماره 30 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رسانهنظریه ادبیروایت شناسیتبلیغات تلویزیونیبازیگر تبلیغاتتبلیغاتبازیگرمشتریمخاطبمصرفتحلیلپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : مرکبی، سید محمد صادق ؛ مؤلف : سامانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1398 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تلویزیونیآگهی بازرگانیبرنامههای مشارکتیاسپانسر(حامی)آسیبشناسی تولید برنامه
-
6.
مؤلف : اسفندیاری کلائی، محمد ؛ كاتب مسؤول : نصیری، بهاره ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (21 صفحة - من 289 إلی 309 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانتبلیغات تلویزیونیبانک شهررسانهها